2016 m. sausio 19 d., antradienis

KALENDORIUS. Galimybių pilni metai

ei aš žinočiau, kad tai bus paskutinis kartas, 
Kai aš pamatysiu Tave beužmiegančią, 
Aš Tave geriau apkločiau 
Ir melsčiaus Dievui, kad saugotų Tavo sielą. 

Jei aš žinočiau, kad tai bus paskutinis kartas, 
Kai matysiu Tave, išeinančią pro duris, 
Aš Tave apkabinčiau ir pabučiuočiau 
Ir pašaukčiau atgal dar vienam bučiniui. 

Nes tikrai visada ateina rytojus 
Klaidoms ištaisyti 
Ir mums visada duodamas antras šansas 
Padaryti viska teisingai. 

Visuomet bus kita diena 
Ištarti "Myliu Tave", 
Ir tikrai būna dar vienas šansas 
Ištarti "Kuo galiu padėti?" 

Bet jeigu kartais aš klystu, 
Ir ši diena yra viskas, ką aš turiu, 
Aš norėčiau pasakyti, kaip aš myliu Tave, 
Ir tikiuosi, kad mes to niekada nepamiršime. 

Rytojaus niekas niekam nežadėjo 
Nei jaunam, nei senam, 
Ir šiandien gali būti paskutinė proga 
Tau stipriai apkabinti savo meilę. 

Tad, jeigu lauki rytojaus, 
Kodėl nedarai to šiandien? 
Nes, jeigu rytojus niekada neateis, 
Tu tikrai gailėsies tos dienos, 

Kai Tu neskyrei papildomo laiko 
Šypsenai, apkabinimui ar bučiniui 
Ir buvai per daug užsiėmęs suteikti kitam tai, 
Kas galbūt tapo jo paskutiniuoju noru. 

Tad prisiglauskite prie savo mylimųjų šiandien Ir pašnibždėkite jiems į ausį, Pasakykite jiems, kaip stipriai juos mylite Ir kad jie Jums visada bus labai brangūs.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą